Tea bronchitis-re
2021. május 31. írta: P.Gabriella

Tea bronchitis-re

4acd92a0-7cb2-41a5-a25b-4c465cf08f7c.jpeg

6ff1da76-011f-41d0-b501-a707f7e05d1e.jpeg

Számomra és családom számára az oly mumus bronchitis/akut hörgőgyulladás, ami az orvostudomány számára gyógyíthatatlannak lett titulálva (mint oly sok más “betegség”), GYÓGYÍTHATÓ.

950a816c-3517-4f3b-bb1c-139f0433f2d9.jpeg

Mikor kisfiam óvodás volt megállapítottan, kórházilag bronchitis-esnek lett pecsételve. Enyhe aztma hajlammal egyetemben. Azonnal antibiotikum kúrát (több hónaposat!) és gyógyszer beinhaláló készüléket ajánlottak. Természetesen nem figadtam el és otthon munkához láttunk. Előbb ébresztettem Bubbámat és a fürdőszobában, forró tea mellett torokcsakra mantráztunk. A teában nagyon egyszerű növénykék voltak. Kakukkfű és lándzsáslevelű útifű 1:1 arányú keveréke. Maria Terben könyvéből tanultam meg. Egy hónapos kúra és persze beszélgetések - hogy nem szabad füllenteni, vagy hazudni -, teljes gyógyuláshoz vezettek. Ma 22 éves fiam és tünetmentes. Mert az OK megszűnt. 

a6cbe8a1-d7c7-42cc-9aa3-282e42c05f5d.jpeg
Magamon is egyidőben alkalmaztam, mert nekem is gyermekkori köhécselésem volt, amire nem szakítottak időt az orvosok. De felnőtt koromra kínzó reggeli és néha hajnali (tüdőtisztuló időpont) erős köhögésem lett, felszakadó nyákkal. Én ha nem is gyógyultam meg, de évekre elég, ha néha tartok egy egyhónapos kúrát. Hajlamos voltam régebben az ideáimat elhinni, így hazudtam magamnak. Ennek megszüntetése nagyfokú javulással járt a tüdőm felé. De állandó mély szomorüságom sem segít a teljes mély helyreállásban. Egyszercsak! Nem adom fel!
Ajánlom, hogy próbálkozzatok! 
mindenki egyedi, egyedi problémával, ne húzzatok rá egy-egy megállapítást emberekre. Csak odafigyeléssel lehet gyógyítani, gyógyulni és teljes őszinteséggel. 

EGÉSZSÉGEDRE!

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsfuves.blog.hu/api/trackback/id/tr616577438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása