Florida-víz
2023. május 11. írta: P.Gabriella

Florida-víz

5826b787-2d16-4f27-86f3-6b60ceb7af39.jpeg


Életemben sosem hallottam róla. De egy kedves ismerősöm kereste és utána néztem. 
Az ősi Del-Amerikai szertartásokon használták, de használjak még a mai napig is. A szerek megnyitásához és lezárásához, az aura és a tér tisztításához egyaránt jó. Permetként szórták a levegőbe. 
Megvallom az összetevők láttán, nekem azonnal a Gyümölcsoltó Boldogasszony alkalmával használt rituális mosdóvíz jutott eszembe. Úgyhogy erre biztosan félreteszek. 
Mivel minden volt itthon, ezért nekiálltam. 
Szedtem a kertben egy-egy csokor mentát és rozmaringot. 
Felhasználtam a szárított narancshéjam, szegfűszeget és fahéjrudat. 
Friss citromot meghámoztam.  
Levendula, bergamott illóolajat cseppentettem hozzá. 
Majd a tavalyi túl alkoholos rózsavizemmel + még egy kis tiszta alkohollal felöntöttem és  sötét zárt helyre állítottam. Mar most csodás illata van! 
A térben lévő erők éppen nagyon is alkalmasak most ennek a víznek az elkészítéséhez. 

192f0ba7-5a9a-441f-ab50-8bcecad91fe4.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsfuves.blog.hu/api/trackback/id/tr3918121662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása