Fekete nadálytő pakolás
2023. június 14. írta: P.Gabriella

Fekete nadálytő pakolás

92765cef-4016-4d30-83e4-52366c9a95a6.jpeg

Tavaly volt először, hogy belépve a bevásárló központba, reccsent egyet a bal vádlim és hirtelen lépni sem tudtam a nagy fájdalomtól. Aztán nagyon bicegve eljutottam a buszig és haza. Legközelebb idén volt, szintén a bevásárló központban. Kb. ilyen gyakran is járok oda. A boltra fogtam, hogy biztosan nem kell odamennem. Hehehehe…   
Aztán máshol is történt. Még kétszer. Legutóbb éppen tegnap előtt, mikor a hatalmas sherpa hátitatyóval szálltam le a buszról Pécsen. Hmmm… - Ez már fele sem tréfa - gondoltam. Tovább bittyogtam az átszálláshoz és ott egy idős nénit okítottam ki, hogy az eséstől kék zöld foltjait, duzzanatait hogyan is orvosolhatná.
…és akkor megvilágosodtam. Hát nekem is pont erre van szükségem! Mondhatnánk, hogy a füves legutoljára gondol magára, de mondjuk is! :)

dd6e7470-4b59-4d27-ba8e-7c955290f38d.jpeg

Úgyhogy miután kipihentem magam, az amúgy is nagyon magasra nőtt fekete nadálytőnek, levágtam a felső két harmadát. Virággal, levéllel együtt.

81efec97-18a9-42d2-9089-4a9535c715fb.jpeg

Ezt apróra vágdostam, majd egy mozsárban jól megzúztam. Kiterítettem egy fóliát, ami átéri a lábomat és a közepére osztottam a pempőt. Rátettem a vádlim és rátekertem a fóliát. Kb. két órát voltam így, lábamat felpócolva. Mikor felálltam, semmi fájdalmam  sem volt. Feszegettem is és nem fájt. Este azért még megismétlem. 
Valószínűleg az inam volt a ludas és a fekete nadálytő kitünő erre a célra.

JÓ EGÉSZSÉGET!

7d89fc74-5827-4a33-8aae-ef093dea974a.jpeg

9e7b5836-cf81-4fb8-9666-52749c4ce27d.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazsfuves.blog.hu/api/trackback/id/tr5918146338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása